måndag 4 oktober 2010

Till Bengt...

Igår var det dax för säsongens derby mellan TFF och MFF, vilket betyder en laddad stämning. Jag var ganska kaxig inför matchen medan Joel höll en låg profil. Eftersom jag inte har så många vänner som håller på TFF bestämde jag mig för att gå med Joel, Bengan och deras MFF-gäng. Eftersom jag var stensäker på vinst för TFF skulle detta bli en trevlig kväll. Nu blev det inte riktigt som jag tänkt och TFF förlorade, tackvare en helt feldömd straff och kvällen blev allt annat än trevlig. Men innan matchen tog jag en bild på en väldigt nervös Bengan och en lika nervös Joel. Tanken var sedan att jag skulle ta en bild efter matchen då de grät, men det fick jag äta upp. Så nu får jag väl erkänna att MFF var lite bättre än TFF MEN de vann pga en straff de filmat sig till och det är illa... Nu får jag ladda inför vårens möte som säkert kommer att gå mycket bättre för TFF....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar