söndag 3 oktober 2010

Halva helgen...

I fredagas efter jobb åkte vi en runda till Entré. Jag skulle titta på höstjacka och skor. Hittade ett par snygga skor som var supersköna men tyvärr superdyra. Jacka hittade jag ingen så det blev varken skor eller jacka. Nu har jag dock ångrat mig och vill ha de där skorna, ska övertala Joel att vi ska åka dit idag innan vi kör ner till Mellan Grevie. Igår kom min bror och hans familj på middag. Där efter passade vi Elin medan de var och tittade på Charli Caper. Noah somnade medan Elin och Lukas tittade på film. När klockan var 8 var Elin trött och gnällig. Jag och Lukas bäddade ner henne i Noahs vagn och gick en lång runda. Efter 40 min somnade hon, lagom tills hennes föräldrar kom för att hämta henne....

-------------------------------- Noah åker buss ------------------------------------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar