måndag 22 juli 2019

Emporia

Lite sämre väder idag så då passade barnen och jag på att åka till Emporia. Både Selma och jag hade fått klipptid, Lukas behövde byxor och vi behövde veckohandla, smidigt att allt går att lösa på samma ställe.
Vi började med lunch, barnen åt på Max medan jag åt två olika sorters vårrullar. När vi var klara med maten gick vi till Lindex. Selma, som fick presentkort när hon fyllde år, fyndade tre tröjor på rean. Lukas och Noah hittade kläder på Kids Brandstore. Lukas köpte byxor, en piké och 2 t-shirts, Noah hittade en tröja som han ville ha.
När vi var klara med klädinköpen gick Selma och jag bort till Vacker. Selma blev klipp och stylad först, hon älskar verkligen att bli ompysslad. Jag uppskattade hårtvätten mest, massagestol och massage i hårbotten, så skönt.
Medan vi klippte oss hade Lukas och Noah hittat några POP-figurer som de köpte. Nöjda barn efter dagen på Emporia.





Noahs tröja

Lukas nya kläder 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar