onsdag 24 juli 2019

Härlig sommardag

Idag har det varit riktigt varm, redan när Joel och jag körde till träningen var det 25 grader och då var klockan inte ens 10.
Det blev ett svettigt men roligt pass. Jag bänkade 55kg vilket var personbästa. Testade på 60 men det gick inte hela vägen, men kändes inte omöjligt 🏋️‍♀️



Lagom tills att vi kom hem från gymmet kom Cina med Aron och Colin. Vi passar dem i natt då Cina och Patrik är på bröllop.
Barnen hoppade direkt i poolen medan jag fixade pannkakor till lunch. Barnen var hungriga och slukade snabbt alla pannkakor. Joel fixade en spenatpasta till oss, väldigt gott.




Selma ville också ha spenatpasta

Gott



Barnen har varvat poolbad, lek, tv-spel, barnprogram och Pokemonletande. Jag och Joel har hängt i skuggan och njutit av att bara vara. Joel fixade hängmattan och den blev snabbt populär.





Till kvällsmat åt vi kycklingfajitas, uppskattat av alla. Efter maten gick barnen (-Noah) upp och tittade på film. Joel, jag och Noah satt ute och spelade kort.
Nu sover de tre yngsta barnen, Joel och jag sitter ute och njuter av Joels hemgjorda glass med smak av passionsfrukt. Underbar kväll ❤



Passionsfruktsglass alà Joel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar