söndag 10 februari 2019

Kalas

Helgen har verkligen gått i ett, hämtade upp Safir hos veterinären på vägen hem från jobb. Hon är nu steriliserad så att vi inte får ännu en sommar med kattungar....
När jag kom hem åkte Selma och jag till stallet. På kvällen blev det fredagsmys med chips och Talang.

Stackars Safir behöver ha tratt nu i ett par dagar  


Fredagsgott


Lördagen började med ett riktigt tungt benpass på gymmet, har gräslig träningsvärk idag... Hemma blev det sedan förberedelse inför kvällens släktkalas. Gjorde pastasallad, quinoasallad, tonfiskröra, hummus och bakade två semmelkladdkakor. Noah och Joel bakade en chokladkladdkaka.
Vid 18-tiden kom gästerna och efter lite Cava dukades maten fram.

Buffé 




Efter maten gick barnen upp på Lukas rum för att titta på Melodifestivalen. Jag öppnade mina presenter, så mycket fint/bra från alla. Tack ❤

Från Jenny, Peter, Melvin och Charlie 

Från min bror med familj. Fick även en jättefin blus som inte kom med på bilden.


Från farmor och farfar 

Vas och pengar från mormor Anna-Greta (blommorna från mamma och pappa)

Från svärmor

Jacka, Cava, pengar och blommor från mamma och pappa 

Från mina kusiner med familjer, så fin 😍

Kvällen avslutades med fika..





Idag var här lite att städa... har även hunnit med ett träningspass, fika med Cina, körkortsfotografering och veckohandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar