tisdag 12 februari 2019

Födelsedag

Wow vilken härlig födelsedag jag haft, blivit så bortskämd hela dagen. På jobb blev jag firad av både kollegor och elever. Sång, blommor och fina presenter. Vi åt tårta och jag fick ha på mig den eftertraktade födelsedagshatten!!

Rebecca hade pyntat tavlan i klassrummet...










Efter jobb åkte barnen och jag till Vanningen. Selma hade simskola och medan hon var där motionsimmade jag, Lukas och Noah.

När vi kom hem hade Joel ordnat mat, så otroligt gott....


Löjrom till förrätt 

En gigantisk räkmacka

Chokladfondant


Både Maria och Cina tittade in under kvällen med grattiskramar och presenter, underbara vänner 💞

Både barnen och Joel uppvaktade mig med en massa fina och bra presenter, älskar er ❤

Från Joel. Fick även underkläder och köksredskap.

Maria kom med presenter...

och senare på kvällen tittade Cina in med presenter och kramar 


Från Selma 

Från Noah

Och från Lukas.

Så tusen tack till er alla som har gratulerat mig idag, det värmer så ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar