torsdag 7 februari 2019

Att fylla år...

Åldersnoja, tantvarning eller bara ännu en födelsedag...
Om 5 dagar fyller jag 40, har ingen större kris men just 40 låter så gammalt. Men jag är glad att jag är frisk, känner mig starkare i kroppen än på länge och har energi för både familj, fritid och jobb. Sen att jag är lite förvirrad vet jag inte om jag kan skylla på åldern, har alltid varit lite tankspridd... Däremot är det lite tantvarning att komma hem med plastblommor från Ikea...


Skulle bara köpa en byrå till Lukas...

Plastblommor som överlever värmen från kaminen och alla värmeljus som jag gärna vill tända.



I dag fyller Maria, en av mina bästa vänner, 40 år. När vi var yngre var hon så stolt över att hon var 5 dagar äldre än mig, nu är jag glad att hon är först...

Till helgen blir det kalas med släkten, kompisarna tänker jag bjuda till sommaren. Det blir lite trångt att bjuda alla samtidigt.

2 kommentarer:

  1. Hahhhaa jag kollade också på plastblommor när jag var där sist... ojojojoj

    SvaraRadera
  2. Det så praktiskt med blommor som man slipper komma ihåg att vattna....🙈

    SvaraRadera