onsdag 31 oktober 2018

Halloween på Tivoli

Efter lunch packade vi in oss i bilen, hämtade upp mina föräldrar och Selma på Lindeborg för att köra till Tivoli i Köpenhamn.
Parken var fint pyntad med 20000 pumpor, lampor och läskiga figurer.











Vi varvade karusellåkning med att titta på allt pynt. Det var en hel del besökare som var utklädda, vissa riktigt bra.  Jag utmanade en av mina största rädslor och åkte fritt fall med Joel. När adrenalinet ändå sprutade passade jag på att åka Demonen med Lukas, en berg-och dalbana med tre gigantiska loopar.


Lite spel


En av looperna i Demonen


Innan fritt fall....

Till kvällsmat åt Joel och jag Flæskestekburgaren medan barnen valde Fish ń chips.




Vi avslutade besöket med tre rundor i Rutchebanen, vilket kändes i magen... Det blev ett riktigt roligt besök och alla var bra klädda så vi slapp att frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar