lördag 27 oktober 2018

Tacos i Svedala

I eftermiddags körde vi hem till Bengt, Simon och Ellie. Vi gratulerade Ellie i efterskott då vi inte alls fick ihop att ses när hon fyllde år i September.




När presenterna var öppnade fixade vi tacos, alltid uppskattat av barnen. När maten var uppäten försvann barnen upp och lekte medan vi röjde köket. Ellie och Bengt hade bakat en Daimkladdkaka som vi fick till efterrätt, mycket gott!!


Först tacos...

....sedan kladdkaka


Efter fikan fortsatte tjejerna att leka där uppe medan vi bänkade oss i soffan för att se filmen Monky. En märklig film som var otroligt sorglig även om den var rolig mellan varven. Jag grät massor men kan nog ändå rekommendera den.

Tjejerna pysslade 


När vi kom hem hoppade barnen i säng medan Joel och jag förberedde för Noahs födelsedag imorgon, tänk att min lillprins bus fyller 10 år. Stor kille och inte alls speciellt busig längre, men fortfarande min lilla prins ❤

2 kommentarer:

  1. Men hallåååå du glömde bjuda in mig ju!! Schysst ;)

    SvaraRadera
  2. Till tacomiddagen?? Eller kanske till barnens Halloweenkalas på lördag 😉
    Nej, en rolig tjejfest hade varit toppen, det blev ju så bra förra gången 💞

    SvaraRadera