lördag 22 september 2018

Kusinmys

Denna lördag har vi haft fullt upp. Joel och jag tränade i morse sedan rullade dagen på. Noah lämnades på kalas i Vellinge klockan 13, samtidigt kom Lunas (kattunge) nya familj och hämtade henne. Lite sorgligt att de skiljs åt men lika bra att vänja sig då tre till ska flytta.

Lilla Luna får en sista kram av Selma ❤



  Selma skulle på kalas klockan 14 och när hon var lämnad åkte jag och handlade. När jag kom hem förberedde jag en gryta som vi ska äta på måndag kväll, skönt att slippa stressa med mat då.

Sol och regn om vartannat hela dagen. Selma och jag såg en regnbåge på väg till Lisas kalas.


  När klockan var 15 kom Magnus hit och lämnade Elin och Vilma som ska sova här i natt. Lukas, Elin och Vilma gick ut i trädgården och lekte med katterna medan jag körde och hämtade Noah och Selma från deras kalas. 
Fick med mig en stor påse äpple från Lisas familj, där Selma var på kalas. Så när vi kom hem kokade jag äppelmos och bakade en äppelpaj.
Barnen har lekt så otroligt fint tillsammans hela eftermiddagen och kvällen, så roligt 💞 Till middag blev det tacos, barnens önskan.





  Nu ligger alla barn nerbäddad och så även jag. Hoppas att alla sover gott i natt.


Mysigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar