tisdag 17 april 2018

Skola

Då det går vattkoppor på Selmas dagis har hon fått hänga med mig till jobb igår och idag. Jag hoppas att hon inte är smittade och att det bryter ut i slutet av nästa vecka. Hon kommer att inte att vara på dagis under denna veckan för att slippa att det bryter ut på Mallorca.
   Att hänga med till mitt jobb tycker hon är toppen. Hon längtar så tills hon börjar skolan.


Roligt med olika arbetsuppgifter 

Selma jobbar med Widget online

På promenad, letar vårblommor 

På eftermiddagen gjorde barnen egna böcker om blommor



Efter simskolan kom mina föräldrar och hämtade upp Selma. De är lediga imorgon så då är Selma där. 
Jag och Joel gick på föräldrarmötet på Södervångskolan, inför Selmas skolstart. Ska bli spännande och se hur det blir då de jobbar med storklass och mentorsgruppen nu. När Lukas och Noah började F-klass var de indelade i klasser direkt.

En glass innan simskolan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar