onsdag 18 april 2018

Att göra saker som man verkligen inte tycker om att göra...

Började denna onsdagsmorgon med ett tandläkarbesök. Jag har undvikit att själv gå till tandläkaren sedan jag drog ut en visdomstand 2006. Får ont i magen bara jag tänker på att jag ska ligga där i stolen och gapa. Men nu, 2018, är året då jag ska ta tag i saker även om jag inte är helt bekväm med det.
Så jag avbokade inte tiden utan gick snällt dit och gapade.
Inte helt oväntat var där lite att laga så jag måste gå dit igen, jobbigt!

Under eftermiddagen tittade solen fram och termometern visade på 18 grader, skönt. Jag körde Lukas till friidrotten, där det idag var klubbtävling. Vi hade missat att det var tävling så Noah hoppade över den idag. Lukas var nöjd efter tävlingen men störde sig lite då han bara var 1 poäng ifrån ett silver.

Hemma lagade Joel mat, denna veckan testar vi Middagsfrids familjekasse. Idag blev det kycklingklubbor, ugnsbakade potatis och gräddsås. Jag åt karamelliserade brysselkål till, så gott.



Avslutade kvällen i soffan med frukt, choklad och dadlar.

Färska dadlar är det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar