söndag 22 oktober 2017

Sushi och shopping

Igår åkte Lukas och jag till Emporia. Lukas skulle köpa födelsedagspresent till Noah och prova jeans som han kan önska sig när han fyller år. Vi började med sushilunch innan vi tog tag i presentletandet. Det var massor med folk på Emporia, många som roade sig med shopping denna regniga lördag.

Lukas älskar sushi



Efter någon timme hade vi köpt presenter till Noah, farsdagspresent till Joel, en tröja med Marcus och Martinus till Selma, Lukas provat ut jeans som han önskar sig samt snabbhandlat på Kvantum...

Lukas önskar sig presentkort på Emporia så att han kan shoppa jeansen på rean... 

På kvantum har de en juicemaskin så att man kan köpa hem färskpressad juice.

Idag har vi haft en städ/fix och slappardag hemma. Jag passade på att städa min bil då det var alldeles för lång väntetid på Emporia igår. Selma och jag körde bort till Svågertorp och tvättade den där. På vägen hem kräktes Selma i bilen... Bara till att köra hem och tvätta om den invändigt. Märkligt nog har Selma inte kräket mer och hon hade inga problem att äta middag nu ikväll. Hoppas att det inte blir mer än såhär. 

Min lilla hjälpreda.


Alldeles glänsande blev den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar