torsdag 27 april 2017

Pyssel

Selma älskar att pyssla, hon kan sitta i timmar med pärlor, klippa och klistra måla eller skapa fritt. Idag var jag en runda på Panduro hobbys outlet och fyndade lite pyssel till Selma. Jag har aldrig varit där och handlat, tyckte att både utbud och priser var bra. Köpte lite pärlor, gummibandstråd, muffinsformar samt en lyckopåset fylld med pysselgrejor till Selma. I mina ögon var det mest skräp men Selma blev såklart överlycklig.
Trollfläta inför dagens nallefest på dagis.

Pyssel 


Lycklig tjej


När Joel kom hem körde vi för att lämna Lukas och Noah på deras friidrottsträning och körde sedan och storhandlade mat på Kvantum Emporia. Joel och Selma provsmakade mest medan jag joggade mellan hyllorna och kollade inköpslistan för att inte missa något.
När vi var klara körde vi för att hämta Lukas och Noah och sedan hem för att äta nu. Jag hade förberett en vegetarisk lasagne som vi bara värmde upp när vi kom hem. Joel fixade sallad och jag festade till det med ett glas rött, gott!

Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar