torsdag 20 april 2017

Föreläsning, bubbel och friidrott

Under eftermiddagen var det föreläsning om DSoE, ett projekt om digitala skolor i Europa. Tanken är att vi pedagoger ska kunna mötas digitalt och byta erfarenheter med varandra eller starta upp gemensamma projekt med våra elever. Eftermiddagen var intressant men jag var så trött efter att Selma sovit i vår säng i natt och då helst ovanpå mig....


Efter föreläsningen var det mingel, cava och tilltugg. Jag hade åkt med Joel till jobb i morse och kunde därför njuta av cava, fint en torsdag som denna. Föreläsningen var på Quality-hotellet vid Hyllie och där har de både glassmaskin och popcorn. Jag skippade glassen men åt desto mer popcorn...

Intressant....

Men kunde dricka många glas cava....


 När vi minglar färdigt promenerade jag hem till mamma och pappa.  Lukas och Noah hade friidrottstävling och mina föräldrar skulle dit och titta så jag kunde åka med. Lukas förbättrade sig i alla sina grenar medan Noah tangerade sitt rekord på kula och sänkte sig lite på 60m, bra jobbat!!

Stretchar efter kvällens tävling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar