fredag 15 oktober 2010

Idol, tatueringar och nybakt bröd...

Äntligen fredag, denna vecka har jag längtat så efter helgen. När hela familjen var samlad hemma i em firade vi fredag med yoggi och vetebrödsmellis. Sedan gick jag och Lukas en runda på Kronprinsen. På Grodan och Kaninen hittade Lukas en snygg skjorta och ett par jeans. Mitt förslag om sushi till middag blev ner röstat och istället blev det tacos. (Nu vägrar jag äta tacos på flera månader..) Efter maten bakade Noah och jag bröd som vi ska ha med till morgondagens lekträff på Tekniska. Joel hjälpte Lukas med tatueringar, 2 dinosaurier pryder nu hans mage.
När klockan var åtta kröp vi upp i soffan och tittade på Idol. Vi var överens om att många av deltagarna är riktigt bra men bäst är Jay.
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon då vi förutom lekträffen är bjudna på kalas i Bara på kvällen, trevligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar