onsdag 13 oktober 2010

En helt vanlig onsdag...(men en dålig start..)

Klockan ringer 06.15, mörkt, kallt och blåsigt. Har så ont i ryggen, jäkla ischias. Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal?? Tar mig ur sängen och in i duschen Byter sedan kläder 4 gånger innan jag känner mig nöjd, svårt att välja bland alla svarta tröjor i garderoben.. ;-)
Efter alla klädbyten är jag plötsligt sen och övriga familjen börjar vakna. Lägger fram kläder till barnen, sedan puss, kram och vinka. Ner i garaget där jag sedan hamnar i en kö för att reningsbilen står ivägen för uppfarten. Väl uppe kör jag mot jobb och när jag kommer till Mobilia kommer jag på att vägen där är avstängd (precis som igår...) och får köra en omväg för att komma till jobb. Väl på jobb inser jag att jag glömt min frukost hemma men hittar en halvtaskig klementin i skåpet. Konstaterar att det finns bra och mindre bar sätt att börja dagen på... (behöver jag tillägga att jag fick ont i magen av den sura klementin???) Men resten av dagen har varit bra, nu ska jag lägga mig och läsa om hur jag blir en bättre processledare. Håll tummarna för att torsdag morgon blir lite bättre än denna.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar