tisdag 21 september 2010

Saker som gör mig glad...

Idag är det en helt vanlig tisdag, men jag känner mig så glad och lycklig. Jag har världens finaste barn och en underbar sambo. Jag har en familj och många vänner så betyder mycket för mig. Jag har bokat tid för Hotstone massage och längtar redan. En tripp till Ullared med mamma och mormor är också inbokad. Om två månader flyttar vi till vårt drömhus och i mars åker vi till Egypten. Ja, livet är underbart och detta är positiva saker som jag försöker tänka på när det blåser motvind, regnet öser ner och väckarklockan ringer alldeles förtidigt...

Nu ska jag och Lukas baka äppelkaka och den ska sedan avnjutas till kvällens Idol.

Ps en bra låt riktigt högt i bilen gör resan till och från jobb mer harmonisk, just nu lyssnar jag gärna på Backyard Babies när jag kör till jobb och Lady Antebellum när jag kör hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar