söndag 19 september 2010

Politik, Vikingaskepp och feber

Söndag morgon startar precis som jag misstänkt, Noah sover till kl 9 (hela familjen sov till klockan 9..) Frukost, påklädning och sedan iväg och rösta. Där efter åkte familjen till Mobilia och där var det full fart. Lunch på BK och sedan körde vi till Tekniska Museét. Där mötte vi upp med Cina och Patrik som hade lånat Patriks systerbarn Mali och Nea. Vi fick även sällskap av Maria, Hubert och Telma. Lek och bus på Vikingaskeppet, massor med fika och sedan en runda på Ubåten (jag och Noah väntade utanför, med min cellskräck funkar det inte att gå in där...). När vi kom hem tittade vi På TFF-Elfsborg och tyvärr fick TFF nöja sig med oavgjort. Där efter var det dax för Kitchen Aiden att jobba lite, ost- och skinkgifflar som vi sedan åt till grönsakssoppa. Nu slötittar jag på valvakan och konstaterar att det inte går jättebra för partiet jag röstat på, men rätt block leder iallafall...
Tack Cina för fina bilder, du är en pärla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar