lördag 11 september 2010

Mysdag tillsammans med Lukas.

Idag åkte jag och Lukas in till stan på fm och Joel tog med Noah ner till Mellan Grevie. Första stoppet i stan blev på Aja Baja där vi hittade en supersnygg vinterjacka till Lukas. (Kolla in bilden längre ner.) Lukas hittade även en massa andra snygga kläder som han ville ha (detta kommer på en önskelista lagom till hans födelsedag.) Efter Aja Baja besöket gick vi till Lindex och handlade strumpor och kalsonger till Lukas och en pyjamas till Noah. Där efter var det dax för lunch, Lukas var sugen på hamburgare så det fick bli ett stopp på Mc Donalds. Mätta och belåtna gick vi vidare till Hansa och leksaksaffären nere i källaren. Lukas hittade en fin burk att lägga tänder han tappat i. Efter nästan 45 min i leksaksaffären gick vi vidare mot Gottelisa, det är ju trots allt lördag. Därefter tog vi bussen till Vellinge där farmor Gunlis hämtade upp oss. Hem till Jenny och Peter för att titta på fotboll och äta god smörgåstårta. Lycka för mig då TFF vann med 4-1 över AIK mindre kul tyckte Joel eftersom MFF spelade oavgjort. Nu är barnen i säng och jag ska göra Joel sällskap framför tv en stund. Imorgon ska vi hem till mina föräldrar och leta resa, men innan dess blir det ett stopp på Mobilia och kanske ett inköp av min efterlängtade Kitchen Aid. (Tack vare ett MYCKET generöst bidrag av mamma och pappa).








1 kommentar: