söndag 12 september 2010

En himmla bra dag...

vaknade jättetidigt men kände mig pigg ändå. Låg och läste en timme innan jag gick upp för att fixa frukost till familjen. Ett besök på Prins livs (hur ska jag klara mig utan denna affär?) och sedan en frukost med nygräddade bullar, pannkakor och smoothies. Lukas kom upp vid halv 9 och hjälpte till med pannkakor. Joel och Noah vaknade strax efter 9. En lugn förmiddag och sedan en tur till Mobilia. På Cervera köpte vi äntligen en röd Kitchen aid, nu ska här bakas... Där efter åkte vi hem till mina föräldrar, även min bror och hans familj var där. Mamma hade bakat godaste äpplekakan som vi fikade på. Där efter tittade vi på lite olika resor och hittade tillslut en resa som vi alla tyckte lät bra. Så i mars åker vi alla till Sharm el sheikh där vi ska bo på Blue Village Exotic Mirabel Beach. Tack mamma och pappa för att ni bjuder med oss på detta äventyr. Åååhhh vad jag längtar, 6 långa månader men så mycket annat kul som ska hända innan dess.
Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla Iren Huss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar