torsdag 26 augusti 2010

Mer död än levande...

Vilken vecka.... Har haft svårt att hålla mig vaken längre än till 9 på kvällarna. Klockan ringer 06.15 och sedan är det full speed fram tills barnen somnar på kvällen. På jobb har jag en härlig elevgrupp men så aktiva. Vi kör i 190 från halv 9 till halv 2 varje dag. Där efter ska det beställas och göras material, tusen telefonsamtal och en processledarutbildning.... Hämta min barn på dagis, leka lite, laga mat, tvätta och städa.... Gissa om jag längtar efter kommande helg?? Idag klämde vi in ett besök på Malmö Festivalen. En lite runda upp till Stor torget, köpte munkar och lyssnade (Noahs önskemål) på Lisa Nilsson och sedan runt Lilla torg innan vi promenerade hem igen. Nu ska jag titta på CSI och försöka hålla mig vaken under hela avsnittet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar