måndag 23 augusti 2010

Eleverna på plats och mysmåndag för Joel och barnen..

Mina lediga fredagar har denna terminen byts ut mot lediga måndagar för Joel. Skönt för barnen att slippa stressa upp på måndag morgon. Själv har jag massor att göra på jobb med nya elever, ny personal och Sv A föreläsningarna. Idag var det upprop så klassrummet var fyllt med barn, föräldrar och personal. Efter lunch åkte jag och några kollegier till IKEA för lite bra-att-ha saker. Köpte knall gröna gardiner och en sagodyna i form av en igelkott. Hittade massor med fina saker på barnavdelningen och fick många idéer om inredning av barnens nya rum.
När klockan var halv 4 åkte jag hem och avlöste Joel som skulle åka till Halmstad för att se på fotboll. Kvällen har hittills bjudit på pannkakor, Tweenies (Mora utbytta...) och bad. Noah ligger i sin säng men sover inte och Lukas står i duschen Själv skulle jag sätta mig och läsa igenom materialet till morgondagens föreläsning men får nog vänta tills barnen somnat...
Nu ska jag gå in till Noah och se om han somnar annars får vi titta på lite Fångarna på fortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar