söndag 3 november 2019

Söndag

Dagen började som igår med ett träningspass på gymmet. Idag körde jag ett ryggpass med massa marklyft, tungt men kul! Träningen avslutades med att maxa 500m rodd. Vi är några som tävlar fram till v.50, ett lopp varje vecka. Jag är långsammast men lyckades sänka min tid med 2 sekunder idag, dock är det bara män som tävlar förutom jag...

Hatkärlek till denna masin

Trött...

1.52 blev dagens tid


Efter träningen vår det bara att hoppa i stallkläder och stoppa i mig lite mat. Idag var det bättre väder så en skön runda i skogen. I ridhuset fortsatte Selma att träna Kamomill på både trav och hoppning, idag lite högre hinder.


Lycklig tjej som haft två dagar med Kamomill


Efter stallet körde vi hem till mormor där även mamma var. Vi fikade och körde sedan till Kyrkogården där vi tände ljus hos morfar ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar