onsdag 9 januari 2019

Att nå sina mål

Så här vårterminen dragit igång för hela familjen. Det är tufft att komma upp på mornarna när klockan ringer strax efter 6 och det är mörkt ute.
Jag har haft två dagar på jobb med huvudvärk och yrsel pga mitt öra, Ménières sjukdom. Idag har det dock varit en bättre dag då "bara örat bråkat.

Efter jobb hämtade jag upp Noah och körde till Vanningen. Noah tränar simning med en kille som Joel och jag tränar med på gymmet. Han jobbar som simlärare och har tränat Selmas grupp. Idag gjorde Noah stora framsteg och klarade att simma en hel längd ryggsim, han som innan inte kunnat simma alls. Även bröstsimmet går framåt, så bra!

Noah tränar bröstsimsbentag



När Noah simmat klart körde jag hem honom och hämtade upp Joel för ett pass på gymmet. Idag körde jag bröstövningar och klarade då ett mål som jag satt upp att klara innan jag fyller år i februari, nöjd med det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar