lördag 19 januari 2019

Ändrade planer

Selma kom in till mig i morse och klagade på magont och huvudvärk. Hon kröp ner i min säng och somnade om där. När jag steg upp strax efter 8 sov hon fortfarande. Vid nio kom hon upp men mådde fortfarande inte bra. Hon åt lite banan och la sig sedan i soffan.
När Joel och jag kom hem från träningen sov hon igen. Hon vaknade och kräktes  men mådde sedan lite bättre.
Noah och jag körde till Emporia. Fika på Espresso house, fixa några ärenden samt veckohandla.
Vi var bjudna på kalas till Jenny men vågade inte chansa med att åka dit.

Mystid med Noah 


När vi kom hem hade Selma kräkts igen och klagade på huvudvärk. Hon fick Alvedon och somnade med värmedynan på magen.
Till kvällsmat blev det räkor med avokado och bakad potatis. Selma kom upp och åt lite yoghurt. Under kvällen har hon piggnat till lite och inte kräkts mer. Håller tummarna för att hon är frisk imorgon och att vi andra klarar oss.


Gott

Till kvällsfikan blev det hemmagjorda semlor  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar