onsdag 10 oktober 2018

Mitt i veckan

Idag har det varit en riktigt härlig höstdag, sol och 18 grader. Enligt min väderapp ska de fina vädret hålla i sig hela helgen. Det hade varit perfekt då trädgården behöver fixas. Jag köpte lite höstblommor på Vellingeblomman som måste planteras.
Efter jobb idag hämtade Selma och jag en Testagrambox på Ica i Tygelsjö. Temat på boxen var hälsa och fitness. Joel och jag testade proteinchips innan vi åkte och tränade.


Laddar innan träningen


Efter träningen blev det kylskåpsrens till middag. Ett paket med färsk pasta, ett paket strimlad skinka, kantareller, grädde, ägg och parmesanost blev en krämig pastarätt. Snabbt och enkelt...

Spenatpasta med skink- och kantarellsås. Toppad med picklad rödlök, parmesanost och svartpeppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar