söndag 21 oktober 2018

Bröllopsfest

Igår var Joel och jag på bröllopsfest hos Joels kollegor, Therese och Tobias. De vigdes på Stortorget mitt på dagen i samband med invigningen av det nyrenoverade torget. Tyvärr hann vi inte vara där och se ceremonin. 
   Det var flera från Joels jobb som var bjudna så vi träffades först hemma hos Bea och hennes man. 

Vi skålade för Therese och Tobias 


Det blev en riktigt rolig kväll, vi dansade massor. De hade hyrt in ett band som spelade under stora delen av kvällen. Mina fötter har fortfarande inte hämtat sig efter typ 4 timmars dans i högklackade skor.... 


Joel och hans kollegor framförde en egenskriven låt.




Det bjöds på lite olika smårätter, god dryck (blev några glas prosecco, det var varm i lokalen...) och senare även choklad och snacks.

Vi blev bjudna på korvsoppa, överraskande gott!

Joel och jag tog bussen hem halv 2 och när jag väl landade i sängen somnade jag inom 5 minuter. 
Vaknade ganska tidigt med tanke på hur sent jag somnade men låg kvar en stund i sängen och läste. Steg sedan upp och bakade scones innan jag väckte Joel. 

Lugn morgon med scones, te och Nyhetsmorgon på tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar