söndag 30 september 2018

Helgen

Helgen har, precis som den brukar, gått i 190. Lite seg i lördags efter fredagens partaj, tränade men var inte på topp direkt. På eftermiddagen körde Noah och jag till Emporia. Köpte födelsedagspresenter till kommande kalas och sedan lite mat på Kvantum.
På kvällen kom Lukas kompis Svante för att sova över. Barnen önskade pizza medan Joel och jag var sugna på carpatio. Jag gjorde även en paj med Västerbottenost, kantareller och rödlök.

Carpatio

Paj, oxfilé och tomatsallad.


I morse körde vi ett ben- och magpass på gymmet, kommer att ha gräslig träningsvärk imorgon...
Vid lunch körde vi hem till Cina, Patrik, Colin och Aron. De bjöd på våfflor med en massa goda tillbehör. 



Våffla med creme fraiche, bacon och rödlök

Nutella, grädde och hallon


På kvällen var Joel på fotboll. Jag och barnen körde hem till mina föräldrar med lite godsaker då de firar bröllopsdag idag, 40 år❤
De var också på fotbollen så det fick bli en överraskning när de kom hem.


Lite roligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar