torsdag 2 augusti 2018

Sköna dagar

Gårdagen började med ansiktsbehandling, mamma hade tiden efter mig så vi gjorde sällskap dit. Så skönt att under en timmes tid bli ompysslad och bara vara. Medan mamma var inne på behandling satt jag i soffan utanför och läste tidningar, underbart med lite egentid.

Snart börjar höstterminens yogaklasser.


När mamma också var klar körde vi bort till Mobilia och åt lunch där, kycklingkebabsallad på Hanks blev det.

När jag kom hem stack Joel och Bengt till Möllan för att "värma upp" inför MFF matchen. Simon och Ellie var här hemma och roade sig, tillsammans med mina barn med poolbad, pizza och film.
När Joel och Bengan kom hem efter matchen åt vi räkor och kräftor, gott!

Kräftpremiär


Bengt och barnen sov över här och idag har vi hängt på Svedalabadet och sedan åkte vi hem till Bengt. Vi åt kycklingfajitas till kvällsmat och sedan stack barnen ut och lekte.
Värmen håller i sig men nu börjar jag längta efter lite svalare dagar, 25 grader är lite mer lagom....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar