lördag 30 juni 2018

Kattungarna

Åh nu börjar de små liven öppna sina ögon och busa med varandra, de är så söta. Idag fick de flytta över till en större låda då det började bli lite trångt i den första, de växer fort.

Lilla Safir, min favorit 


Mys


Det är lätt att man blir sittande på golvet länge och bara myser med dem. Men vi har hunnit med lite annat också idag. Jag började dagen med ett gympass. Under halva mitt pass var det bara jag där, sedan trillade in ett gäng killar.

På ett öde gym

Efter träningen åkte Lukas, Noah och jag till Emporia för att köpa födelsedagspresenter till Selma som fyller år på fredag. Vi lunchade på Jensens, mysigt att få tid med bara sönerna.

Lunch



På kvällen kom mina föräldrar hit, pappa fixade en tapastallrik till förrätt och någon timme senare åt vi hamburgare. Selma ville visa att hon lärt sig cykla så vi gick ut en liten runda. Himlen var magisk...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar