fredag 29 juni 2018

Fredag

När man är ledig är det lätt att snurra till det med dagarna och fredagen är inte mer speciell än någon annan dag. När vi jobbar är fredagar mina favoritdagar.
Denna fredag började med ett tandläkarbesök för Lukas, jag hade blandat ihop tiderns så vi var 33 minuter för tidiga...
När vi kom hem körde jag några maskiner tvätt och plockade lite, saker har en förmågan att konstant hamna på fel plats här hemma. Sedan bakade Selma och jag,  Selma gjorde chokladbollar medan jag gjorde dadelbollar.

Selma fixar chokladbollar. Hon är grym på att baka, snart ska hon starta ett eget instagramkonto, Selmas mat och bak.




Efter en lite mulen förmiddag kom solen och vi stack ner till stranden i Ljunghusen. Där var inte så mycket folk, vilket var tur eftersom där knappt är någon strand...

Barnen badade men jag tyckte fortfarande att det var för kallt.

Sandslottsbygge

Klarblå himmel

Sandslottet


Kvällen avslutades med fredagsmys och filmen Coco, väldigt fin. Gunlis kom hem till oss och var med på filmkvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar