söndag 27 maj 2018

Morsdag

Dagen började inte så bra, Selma kom och väckte mig för att hon mådde illa. 10 sekunder efter det kräktes hon... Men därefter piggnade hon till och vid 8 kom barnen med kramar och presenter. Lukas och jag körde och handlade bullar och hemma hade Joel och Noah dukat fram frukost. Selma åt bara lite hallon, blåbär och en banan, det fick hon behålla.

Mina fina ♡

Presenter från barnen


Efter frukost körde Joel och jag till Plantagen. Vi köpte nytt tak och väggar till paviljongen samt örter och blommor.
På eftermiddagen åkte Joel på fotboll och jag planterade och röjde lite i trädgården. Selma hjälpte till en stund sedan gick hon in. När jag tittade till henne hade hon somnat i soffan.

Selma invigde sina nya arbetsbyxor

Nyplanterat 

Lite nya örter 


När Joel kom hem lagade vi middag, helgrillad fläskfilé med olika tillbehör. Jag väckte Selma som då sovit i 2 timmar. Hon var inte sugen på middag utan åt istället en skål yoghurt och några kex. Nu är hon pigg igen, mycket märkligt.

Morsdagsmiddag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar