lördag 7 december 2019

Julbord och julbak

Igår var vi bjudna på julbord av jobb. De hade ordnat julbord på St.Gertrud inne i stan. Joel var snäll och körde mig dit, tycker att det är så drygt med bussen.
Julbordet var bra, jag åt mest sill och lax. Dock blir jag så mätt av att äta buffé även om jag inte äter några mängder.


Sill!!



Efter några timmar lämnade vi St.Gertrud och promenerade bort till Paddys. Inte mitt favoritställe men fungerar att mellanlanda på, de har ju Cava...
Kvällen avslutades på Grands dansgolv, så skoj att vara ute och dansa.

I dag har Cina, Patrik och barnen varit här hemma. Lite julbak och mys tillsammans. Joel bakade sina saffransgifflar med vit choklad, barnen bakade pepparkakor och lussebullar och jag bakade kavring.
Till middag blev det sushi, gott!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar