onsdag 25 april 2018

Nu grönskar det

Dagarna går i ett och jag känner att jag ligger efter med så många saker som jag skulle/borde/vill göra. Igår sa magen ifrån och jag fick ett magkatarranfall på jobb. Fick ta medicin och sedan vila en halvtimme i vattensängen innan jag kunde fortsätta jobba. Medan Selma var på simskola tog jag en promenad istället för att träna på gymmet. Det var skönt väder och nu när allt börjar blomma är det så vackert.









Selma hade varit duktig på simskolan så hennes fröken Johanna tyckte att hon skulle få en glass. Så hon firade med en 88:an



   Idag regnade det hela förmiddagen  men sedan tittade solen fram. Efter jobb åkte Joel och jag till gymmet. Det blev en pw och sedan ett armpass, så välbehövligt.
Till middag blev det helstekt kyckling med ugnsbakade rotfrukter, gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar