fredag 23 februari 2018

Seg förkylning

Jag har dragit på mig en envis förkylning som vägrar ge med sig. Det är värst på morgonen och kvällen, då kommer hostan och huvudvärken. Har inte vågat träna sedan i måndags vilket är frustrerande när jag nydligen kommit igång. Jag vilar i helgen och sedan får det vara bra.

Idag stack Joel och  Noah iväg och åkte skridsko med Melvin, Charlie och Jenny. För Noah var det första gången på isen men efter lite träning med koner kunde han åka utan att trilla.




Medan de roade sig på isen åkte Selma, Lukas och jag till stallet. Idag tog vi bara in hästarna och gosade lite, imorgon blir det ridning igen. När alla hästarna var i sina boxar åkte vi till Emporia. Jag hämtade mina nya träningsskor som jag beställt på Stadium, nu ska jag jag bara bli frisk så att jag kan inviga dem.
Till mellis blev det en Dip-plate med en massa olika frukter att doppa i Nutella.
Sedan blev det lite shopping, Lukas köpte en keps på Kids Brandstore, Selma köpte en tröja och jag ett par jeans. Innan vi körde hem veckohandlade vi på Kvantum.

Dip-plate 


Chokladdoppade marschmallows


Selma lyckades droppa choklad på hela sin kofta så den nya tröjan fick invigas direkt. 

Selmas provrumsselfie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar