söndag 11 februari 2018

Kalas och snö

Vid lunch idag kom min släkt på kalas och ungefär samtidigt började det snöa. Stora snöflingor vräkte ner under en kvart eller så...
 Istället för söndagsmiddag fixade Joel och jag lite Afternoon tea med scones, snittar, Ceasarsallad, fröknäcke och lite kakor.
Efter maten klädde barnen på sig för att gå ut och leka i snön. Tyvärr var det +1 grad så snön låg inte kvar så länge.

Snittar med brieost, ost/skinka och senap, lax med avokadokräm och leverpastej med picklad gurka. 

Ceasarsallad och lite kakor

Många sorters te

Lukas hade gjort köttbullsspett till barnen 



Pärla tyckte att det var spännande med en hund på besök.

Selma och Vilma hoppade studsmatta och skrapade ihop lite snö till en snögubbe



Jag uppvaktades med bubbel, handdukar, uppläggningsfat, pengar, presentkort och blommor, så bra presenter!



När gästerna åkte hem röjde vi lite och sedan tog Joel och jag en lång kvällspromenad.

Tack till er alla som var här och firade mig idag ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar