tisdag 2 januari 2018

Familjen

Gårdagen var en riktig slö dag, där regnet öste ner så vi höll oss i storarummet framför brasan. Selma och jag skulle åkt till stallet men vi skippade det och njöt istället av familjemys. Vi dukade fram fika och tittade på film, Husdjurens hemliga liv. Efter filmen gick barnen ut och lekte med några grannar och då passade Joel och jag på att se den senaste Beckfilmen.
Efter kvällsmaten tog jag och Joel en lång promenad, det hade slutat att regna och även om det blåste var det skönt med lite frisk luft. När vi kom hem landade vi åter igen i soffan och nu premiären av Bron, bästa tv-serien.

Pyjamas hela dagen 

Selma fångade Noah och Pärla på en bild.

Idag har vi varit lite mer aktiva även om barnen sov till 10, och då väckte vi dem...  Efter frukost körde Selma, Joel och jag till stallet. En runda i skogen och sedan hopptränade Selma.




På vägen hem körde vi bort till Jägersro för att leta ridskor till Selma. Hittade ett par fodrade samt två par ridstrumpor. 
På eftermiddagen körde jag, Noah och Selma till Emporia. Noah handlade lite för sina presentkort. Både Nille och Hamelys ska slå igen och hade 50% rabatt på allt. Noah köpte något Lego, Pokemonkort och en metallic-fidgetspinner. Selma hittade också lite lego.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar