tisdag 8 augusti 2017

Kalas för mormor Anna-Greta

I eftermiddags körde vi ner till Trelleborg för att fira mormor Anna-Greta som fyller 85 år idag. Vi bjöds på smörgåstårtor som hon beställt på City Gross, de är verkligen jättegoda. Efter maten körde Magnus och jag bort till kyrkogården och satte blommor till morfar, han skulle fyllt 89 år på fredag.


Lukas och mormor Anna-Greta ♡

När vi kom tillbaka lekte de yngre barnen ute i trädgården, Lukas vilade sin onda nacke i en skön fåtölj. 
Till fikan bjöds vi på toskakaka, kladdkaka och småkakor, just toskakaka är jag svag för... 

Fotbollsmatch


Noah och Vincent 

Vi, min bror och jag med familjer, gav mormor Anna-Greta en fotvårdsbehandling samt vin, ost, kex mm.


Noah följde med Elin he för att sova över där, de två har alltid så skoj tillsamman. 
Jag inser nu att jag var dålig på att fotografera, blev mest kort på barnen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar