lördag 25 mars 2017

Vårstädning

Vaknade tidigt av att solen sken in i sovrummet och fåglarna kvittrade utanför fönstret. Efter lite morgonbestyr packade jag in barnen i bilen. Lämnade Lukas och Selma hos mina föräldrar och körde sedan bort till Emporia tillsammans med Noah. Lämnade bilen på tvätt, klippte mig och köpte lite vårkläder och skor till Noah. 

Noah blev sugen på hamburgare 


Fyndade skor till både Noah och Selma på Stadium. De firade 30 år och hade riktigt bra erbjudande.




Hemma höll Joel på att bygga tak över uteköket, eftersom vi ska renovera köket inne i sommar är det bra att ha ett kök ute även om det regnar. Barnen lekte i trädgården och jag passade på att fixa rabatterna och kratta löv, fick hjälp av Lukas. 


Selma, Noah och Elias lekte 



Min lilla trädgårdsmästare 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar