måndag 27 mars 2017

En lång dag

Stack från jobb vid 16 och körde direkt till Ikea där jag mötte upp med Joel. Vi skulle rita om vårt kök då vår förra ritning inte fanns kvar. Men nu efter en miljon timmar, eller iallafall jättemånga är köket ritat och allt är beställt.




Jag fick lämna Joel på Ikea för att köra hem och avlösa min pappa som var här och passade barnen. Fick köpa med mat hem då det blev alldeles för sent att ställa sig och laga mat. När barnen lagt sig betalade jag räkningar och nu har jag mellanlandat i soffan innan sängen kallar.

Mat från BK till barnen

Sushi till mig, Joel och Lukas. 
Lukas äter både en portion från BK och sushi... Tror att han växer...

Selma och morfar hade varit på Vellingeblomman. Dessa fina penséer planterade de till oss ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar