tisdag 6 december 2016

Vellingeblomman

Jag har verkligen turen att ha ett varierande jobb med flexibla kollegor. Idag blev det en utflykt till Vellingeblomman för att titta på tomtarna där. Själva butiken har vuxit och har verkligen mycket mer än bara blommor. Det finns heminredning, matvaror, leksaker, tillbehör till djur och massor av julpynt. Jag köpte lite fler hyacinter och en jättefin pepparkaksburk.



Finaste burken

Lilla tomten med snöflingelyktorna.

Årets jullykta från Majas cottage. Kostar 99:- och av det skänker företaget 50% till barncancerfonden. 

I år längtar jag verkligen efter julen, att få vara ledig med hela familjen. Förra året var jag bara stressad och kunde inte riktigt njuta då jag höll på med det sista på examensarbete. Då orkade jag knappt tänka på julpynt vilket jag nog kompenserar i år...


När jag skulle gå och titta till barnen innan jag själv kröp i säng hittade jag knappt Noah. Han låg med alla gosedjuren under sitt duntäcke, det ångade om honom... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar