fredag 30 december 2016

Vänner och glöggfika

Igår var det åter igen ridning för Selma och hon blev så glad när vi kom först och hon kunde välja Kamomill. Efter ridningen åkte jag till Emporia för lunch med Susanne. Vi åt sushi och strosade i några butiker. Passade på att handla mat till nyår, Joel och jag fixar förrätt och efterrätt.
Även idag blev det en runda till Emporia, idag tillsammans med Cina. Vi har haft svårt att hitta tid att ses utan män och barn men idag så. Cina letade klänning tills imorgon så jag fick vara smakråd. Två dagar på Emporia, rea och jag har inte köpt något!! Hittade dock ett par kängor idag som jag är sugen på men...

Blev en bukett tulpaner till min nya vas. Julklapp från mamma och pappa. 

Laddar inför 2017...


När jag kom hem fån Emporia körde vi till Jenny och Peter, de bjöd in till glöggfika. Som alltid hade Jenny bakat en massa gott som det bjöds på. Barnen roade sig på Melvins och Charlies rum, så mycket lego att leka med.


Massor med godsaker 


Melvin och Charlie har pysslat egna elefantmasker.



Legobygge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar