lördag 31 december 2016

2016, ett fantastiskt år (Del 1)

Årets sista dag, ett år som varit riktigt bra. Vi har varit friska, haft massor med familjetid och nya äventyr.

Januari började med en resa till Berlin och Tropical Island där vi firade min pappas 60-årsdag. Massor med bad och lek tillsammans med mina föräldrar och min bror med familj. Ute var det snö i massor och inne var det tropisk värme.



När vi kom hem kämpade jag med det sista på mitt examensarbete och blev klar och fick äntligen min examen som speciallärare.


Selma och jag var på Disney on ice. 

I februari var Joel och jag på Nöjesteatern och tittade på Sällskapsresan och bodde sedan på nyinvigda Quality View. Vi var på Carib creol och drack drinkar och drömde om en resa. 




Firade min födelsedag med brunchkalas tillsammans med släkten.



I mars åkte Joel och jag till Kristianstad tillsammans med Bengt och Sofie. Vi checkade in på hotell och på kvällen såg vi Rock of ages. 



I Kungsparken letade barnen efter ledtrådar till påskharen och belönades med Kinderägg.

Kramkalas med påskharen.

På påsklovet åkte vi till Göteborg och bodde på hotellet, familjesvit och bubbelbad. Vi besökte Universeum och Gothia tower. 

Solen sken i Göteborg och på taket på Universeum fanns det en stenåldersby. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar