söndag 6 november 2016

Tidsomställning

Märkligt hur kroppen reagerar på tidsomställning. Min kropp verkar inte vara i behov av sömn, somnade 5 imorse och vaknade 7.20. Borde rimligen vara trött nu men icke. Få se hur tuff jag är imorgon när klockan ringer.... Mina stackars elever kommer tro att det är en zombie i klassrummet, får fira Halloween en vecka extra....
Idag har tvättmaskinen fått jobba, vi har varit en runda på Emporia och köpt vinterskor till Selma och sedan söndagsmiddag hos mina föräldrar. Varmrökt lax smakade mycket bra efter all skräpmat vi ätit.

Selma var mycket nöjd med sina vinterkängor 


Joel och Noah hade varit och sett MFF tidigare idag 
                       


Noah och Selma somnade hyfsat i tid ikväll men Lukas är fortfarande vaken. Joel och jag tittade på näst sista Johan Falk filmen, mycket spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar