lördag 5 november 2016

Allhelgonadagen

Igår kväll var det svårt att somna trots att jag var så trött, övertrött kanske.. Somnade vid 2 och vaknade med ett ryck klockan 11, då sov fortfarande resten av familjen. (Utom Selma som sov hemma hos mina föräldrar). 
Vågar inte tänka på hur det ska bli på måndag när vi ska stiga upp klockan 06.10.... 
När jag vaknat till liv, duschat och ätit en väldigt sen frukost kom mina föräldrar och Selma och hämtade upp mig. Vi körde till Trelleborg, hämtade mormor AnnaGreta och körde vidare till kyrkogården. Tyvärr ösregnade det så det blev ett kort besök. Vi satte blommor och tände ljus. Det är så vackert med alla blommor och ljus nu på kyrkogården. 

Ett ljus från mig och ett från Magnus.

Selma valde dessa blommorna.

Mamma och pappa satte dessa.

Selma frös inte i sin varma jacka...

Fika

Hemma hos mormor AnnaGreta blev det fika och te innan vi åkte hem igen. 
Joel hade fixat tvättmaskinen som nu verkar funka igen, jippi!!!
Efter tacomiddagen blev det mer te, tända ljus och soffmys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar