måndag 8 augusti 2016

Söndag fast måndag

Har varit lite förvirrad (mer än vanligt) och rört ihop dagarna idag.... Eftersom jag ska jobba imorgon känns det som söndag idag.
Efter lunch lämnade vi Noah hos en kompis och körde sedan till Emporia. Joel och Lukas gick och fixade en ny mobil till Lukas medan Selma och jag fortsatte leta present till Joel. Det gick något bättre på den fronten idag, men har verkligen dålig fantasi.
När alla var klara med sina ärenden var vi sugna på glass (det var väldigt varmt på Emporia). Vi testade choco mania som både hade glass, kakor och frukt att doppa i choklad. Lukas tog glass i strut, Selma en damsugare medan Joel och jag delade en dip-plate. Herregud så gott, massa frukt att doppa i varm Nutella, glass och brownie. Innan vi handlade mat gick vi upp en runda på takterrassen men det blåste lite väl där uppe.




Lukas "offrade sig" och åt upp det vi inte orkade.


Nu har jag lagt mig i sängen, är inte speciellt trött men lär vara det imorgon när klockan ringer. La en ansiktsmask, tog en lång dusch och satte en inpackning i håret och medan jag stod i duschen renbäddade Joel sängen så jag lär sova gott inatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar