onsdag 17 augusti 2016

7 minuter

Äntligen är min hosta bättre, nu kan jag röra på mig utan att få en hostattack. Har inte tagit en pw på 3 veckor, Runkeeper undrar om jag lever....
Hade en vision om att jag skulle hinna med en 4 km runda innan jobb, men då måste jag stiga upp klockan 05.15.... Så nu är allrernativet ett 7 minuterspass på morgonen. Tar dock lite mer än 7 minuter då jag vill värma upp lite och sedan  stretcha. Men det går betydligt fortare än 4 km. I appen kan man välja vad man vill träna, jag körde mage igår och rumpan imorse.
Steg upp 06.00 och 06.22 var träningen klar.


Gott med frukost efteråt.

Har grym träningsvärk nu. Blev inte bättre av att jag vred ryggen illa på jobb, ligger på spikmattan nu och hoppas att den (ryggen) är bättre imorgon.

Selma leker fotograf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar