söndag 10 oktober 2010

Besök hos mormor och kalas hos Hubert.

Igår åkte vi ner till Trelleborg för att hälsa på min mormor. Först blev det ett stopp på en bilfirma för att titta på en bil till mig. Joel tycker att jag ska ha en Peugeot 206 gti, men jag är lite tveksam. Fick fundera på saken och körde sedan vidare ner till Trelleborg. Hos mormor fick vi fika och sedan gick vi en runda till kyrkogården. Jag satte blommor till morfar och sedan promenerade vi till parken och gjorde ett stopp på en lekplats. Tillbaka hos mormor blev vi bjuden på en mycket god söndagsmiddag, stek, potatis, brunsås och alla goda tillbehör, mycket gott!! Strax innan 9 körde vi hem och båda barnen somnade i bilen hem. Tack mormor för en trevlig dag och en mycket god middag!!

Idag var Lukas och tränade budo sedan var det kalas hos Hubert som fyllde 4 år! God mat, tårta och sedan fiskedamm. Efter kalaset körde vi iväg och tittade på Peugeoten igen, vi körde även en runda med den men jag är inte helnöjd, så förslag på beg.bil, mindre kombi el liknande motages gärna...
Nu ska barnen stoppas i säng och sedan blir det förhoppningsvis lite vuxentid.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar