tisdag 17 augusti 2010

Tillbaka till vardagen.

Då var vi tillbaka till vardagen. Känns helt ok, tråkigt bara att Noah är så ledsen när han lämnas på dagis. Tack och lov är det inte jag som lämnar, har så svårt att lämna ledsna barn. Men för Lukas är det toppen att vara tillbaka på dagis, han trivs och det är så skönt. På jobb rullar allt på, mycket nytt denna termin. 3 nya elever och en ny personal i min grupp sedan ska all personal läsa SvA denna termin, ska bli intressant. Första föreläsningen imorgon, spännande.
Nu ikväll har jag och Cina varit ute på en power walk, nu när höststormarna och regnet lugnat sig var det riktig skönt att promenera i parken. Lite vardagsskvaller och lite husprat avklarades under rundan. Cina och Patrik har också hittat sitt drömhus och flyttar samtidigt som vi. Tyvärr kommer vi inte att ha gångavstånd till varandra då deras hus ligger i Klagshamn, men det finns ju bil och buss som tur är.

Har precis spanat in Nova Stars höstkollektion och är helt såld på dessa ursnygga barnkläder. Har gjort önskelistor till båda barnen och trots att jag försökte sansa mig lite blev det 6 plagg till dem var. Så förutom presentkort på Andys lekland finns det nu en lista kläder som "barnen" önskar sig. (iaf deras mamma....) Nu ska jag lägga mig och läsa och inte fastna framför datorn halva natten....
Kolla in snyggaste kläderna:
(Bilderna har jag lånat från Malmös bästa barnklädesaffär Liten Correlin.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar